Do tej pory zespół znany jako para bliźniaczych wiatrakowców, które zawsze dają niezapomniany pokaz figur, których nie jest w stanie niestety wykonać żaden samolot.
W tym roku zmiany! Będzie ich 50% więcej, do zespołu dołącza kobieta – Barbara Amber na Xenonie 2 RST SP-XENU. To, co piloci, czyli Wiesław Jarzyna, Romuald Owedyk i wspomniana Basia wykonują na nich w powietrzu, to już balet połączony z corridą a to wszystko w gęstej polewie z dymu.
Ci doświadczeni piloci tworzą zespół 57-my TEAM posiadający doświadczenie łącznego nalotu 3’700 godzin i to licząc tylko na wiatrakowcach.
WIATRAKOWIEC – a właściwie WIROWIEC – bo taką nazwę ten statek powietrzny otrzymał w Polsce w latach przedwojennych – to maszyna w klasie ultralekkiej do której pilotowania wystarczy świadectwo kwalifikacji z uprawnieniem UAG(L).
Xenon 2 RST (Zen 1) [SP-XESA] to następca Xenona, którego pilotuje Wiesław Jarzyna – pilot/instruktor firmy SALT Aviation z Modlina, który jest posiadaczem pierwszego w Polsce świadectwa kwalifikacji pilota wiatrakowca. Znany w Polsce oraz poza granicami kraju pilot o kilkutysięcznym ogólnym nalocie na szybowcach, samolotach, śmigłowcach i wiatrakowcach. Laureat pierwszego wydania plebiscytu Lotniczy Orzeł 2010.
Tercel [SP-XERO] – świeży, jeszcze ciepły nabytek grupy, wyprodukowany w tej samej fabryce, co poprzedni Zen1, pilotowany przez Romualda Owedyka.
(zdjęcie przedstawia jeszcze poprzedniego Zen1 ale Tercel będzie też czerwony;) Musimy go tylko na Mazury AirShow sfotografować)